VANLIGA FRÅGOR OM DIBS FAKTURA

Svaren på våra vanligaste frågor om DIBS Faktura hittar du här

Vanliga frågor

Det kan ta upp till 3 arbetsdagar innan betalningen syns på vårt bankkonto. Om du har betalt för mer än 3 dagar sedan, vänligen kontakta vår kundtjänst. 

Normalt sett tar det 2-3 arbetsdagar innan betalningen syns på vårt bankkonto. 

De flesta beställningar skickas med ett trackingnummer från butiken. Vänligen kontrollera status på din order via ditt trackingnummer. Du kan också kontakta den aktuella butiken för status på din leverans. 

När du väljer faktura som betalsätt görs en kreditupplysning. Detta sker automatiskt när du anger ditt personnummer. Kreditupplysningen skickas per brev till din adress.

Vänligen kontakta DIBS om du fått en faktura men inte kommer ihåg att du beställt något. Vi undersöker saken. 

Vänligen kontakta DIBS, vi hjälper dig gärna med vidare information om hur det går till. 

DIBS Payment Services AB (Publ)
Kungsgatan 32
111 35 Stockholm
Besöksadress: Kungsbroplan 2

Telefon: 08-527 525 25
DIBS Payment Services Göteborg
Kyrkogatan 25, vån 3
411 15 Göteborg
Telefon: 08-527 525 25